In Falun, with jossan! awesome dude

tjabba tjena hallå!

Nyss hemmkommen ifrån Carro. Sitter här i sängen med världens bästa Josefiné!

Tänkte bara upplysa er om hur enormt mycket jag fullkomligt HATAR sj!!!! Tåget var över en timme sent så fick sitta på stationen och typ ruttna fram tills tåget äntligen kom.. och ja, på vägen stannade det ca sådär en miljon gånger för att det var ett annat cp tåg som hade nå fel! Sen vare nån växel det var fel på, så det tog över 2 timmer för att komma till falun. dampdampdamp på det!

Väl framme drog jag till grönis och träffa jossipossi, sen drog vi som sagt hem te carro och kollade på hey baberiba. Sen SPRANG vi till bussen, sjukt drygt! Tur att det var en sån snäll och söt bussis som såg oss och stannade :')  Men ja, då var typ denna månads motion avklarad.

Nu, ska vi sova inom kort... eller inte!

Juste!!! proven idag gick AWESOME !!!!!!!! eller ja, matteprovet vet jag dock inte hur de gick men kändes bra. Och mediekunskapen fick jag MVG på, YEAH DUDE I ROCK!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0