Helg, awesome

Igår när jag kom till falun började jag med att möta upp jossan och syrran på stan. Tog en sväng runt där, fikade osv. Sen drog jag och Jossan te grönan och flumma och spela spel. Mys.. Sen drog vi vidare hem till björn i borlänge och parta all night long. Nice kväll!


Idag drog vi ut med mamma och lillan på runn och åkte skridskor. Helt perfekt väder och det var så sjukt skönt, men drygt i benen! haha. men verkligen hur kul som helst ! Sen hem till mormor och käkade mat. Är det bra väder imorgon blir det nog troligen att dra ut på runn igen en sväng och åka lite. Sen på kvällen är bio med Richard inbokat, får la se hure blir med det.

Åker iallafall hem till uppsala igen på måndag!

Bilder och sådänt från runn-turen kommer upp här inom kort! Nu ska jag kika på Yes man med mammsen <3

later 


Kommentarer
Postat av: josefiné

vääärd helg som fan! vi måste ut på isen i morgon igen=)

2010-02-13 @ 22:24:31
URL: http://sarajosefinelofvin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0