Every long lost dream led me to where you are

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Sitter och försöker stämma min gitarr, helt förgäves!  När man väl stämt den, så har man en klåfingrig liten lillasyster som är och pillar så den blir ostämd igen. :) och jag är typ, megadålig på att stämma, så ska lämna över den till min kära granne så hon får stämma den (as usual), sen ska jag förhoppningsvis lärt mig spela inom kort. Ska sitta och nöta flera timmar om dagen för jag ska bannemig kunna spela till sommarn ^

Såå, vad har jag gjort idag?`
 Jo, jag vaknade och gjorde mig klar och begav mig till jossans skola.. Sen när hon slutat drog vi och käkade, sen fika på wayne's! Har gått runt på stan och velat ha massa grejer, men har bestämt mig för att vara någorlunda sparsam med pengarna denna månad.. Får se hur länge det håller^ haha. Fyller för övrigt 18 om 7 veckor :D Weeehooooooo, då smäller det minsann! Hoppas tiden går fortfortfort, vilket jag tror den kommer göra med tanke på att alla veckor bara rinner iväg... Snart är lovet slut också, så beger mig hem på söndag OM det går nå jävla tåg dvs ^ Hatar SJ! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0