A new friend, a true friend, a best friend



Anna Mattsson, en av mina bästa vänner, en av jordens underbaraste människor.

Vi är så olika, men ändå så lika.. Vet inte riktigt hur jag skulle klara mig i uppsala utan dig. Du var den första jag lärde känna när jag flyttade dit, och jag är sjukt glad över att jag träffade dig. Känns som jag kännt dig i en evighet, fast det är lite mer än ett halvår bara. Alla sjuka grejer som vi har gjort tillsammans, vad ska man säga? Jo, att det är minnen för livet. Skulle inte vilja byta ut en sekund av det. 

Det jag egentligen vill säga är att du är bäst och att jag alltid kommer ställa upp för dig, idag, imorgon och även om 10 år! (om vi överlever 2012 dvs haha, nej skämt åt sido)

<3 big love to you my friend

Kommentarer
Postat av: Jihad

Gulligt ! :D true love :D

2010-02-26 @ 02:28:09
Postat av: rebecka

Haha totally Jihad!

2010-02-26 @ 02:38:59
Postat av: Annie

OOOH, NU FICK DU MIG TILL TÅRAR, JAG ÄLSKAR DIG REBECKA <3

2010-02-26 @ 03:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0