you're the only thing that's worth holding on to

Hejsan hoppsan!

Har setat och fördrivit de två senaste timmarna med att sminka mig, platta håret och bytt kläder typ 3 ggr medans jag väntat på att Niklas ska bli klar med flytt så att han kan komma hit nångång. Drar förbi grönan en snabbis innan vi beger oss hem till victor på lite småparty :) Ska nog dock vara nykter, men de är kul för det:)

Snart är det jul. Har inhandlat EN julklapp änså länge. Duktig jag. Är alltid ut i sista sekund, men det gör ingenting. Jag längtar till Jullooovet! Då ska jag ta mig ner till uppsala och umgås med PH, Jihad och alla andra underbara! Sen ska jag träffa Benjamin som kommer hem från Ukraina. Usch vad länge sen de var jag träffa den grabben. Blev ju inget av att jag åkte ner sist han var hem. Det sög. Han är saknad.

Juste, igår drog jag å Ebba hem te babe och spelade Mariocart innan vi bestämde oss för att gå hit och baka pepparkakor. Dom första blev brända, precis som förra gången. Haha. Med andra ord, vi är värdelöst dåliga på att baka. 

Nog för mig.. Solongfuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0