Helgen

Fredagen spenderade jag hemma med niklas, hade tänkt dricka men de blev inge avet. Var skönt att bara vara hemma och mysaa!

Igår drog jag hem te mor i slätta och färgade håret innan jag började göra mig iordning för utgång. Drog ner te stan och mötte upp Stina och Lindström och drog sen hem te Aronsson där vi förade lite. therese, Turner och Charlie kom sen också. Sen vare dags för Etage! Var faktiskt grymt kul, är inget stort fan av etage men jag hade riktigt trevligt =) Sen kom min darling hit, vi lagade lite fyllekäk innan vi kröp ihop i sängen och soov!

Idag var det meningen att jag skulle åka till sundborn för att fira Michaela som fyller 18 imorgon. Men var så sjukt jävla trött så hade verkligen ingen ork.. Så jag var så fräck att jag stannade hemma. Jag är en sån snäll kusiiiiin!!!!! Nooooot. fy på mig!

Mår fortfarande dåligt, så sitter i min säng invirad i täcket och dricker cola och mumsar på lite chips! Älskar dagen efter fylla. Helt underbart:D fast..... HÖHÖHÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0