Bra dag, bra dag.

HEJSAN HOPPSAN ALLA GLADA:D

Jag har haft en toppendag idag. Ställde klockan i tid, klev upp och gjorde mig klar för att invänta mor som skulle hämta mig inför en tripp på stan. Vilket var en onödig väntat eftersom hon glömde mig. Fick ett samtal, "Vetu vad? Jag glömde bort dig så jag är redan på stan". SHYYYYSSSSSSSSSSSST MORSAN! Så det var bara att springa te bussen. Väl nere på stan mötte jag upp henne och gav na lite parkeringspengar, sen sprang jag iväg å köpte julklapp te niklas, sen mötte jag upp henne igen. Gick runt, köpte julklapp te syster också. Sen kom min babe, så vi gick och tog en kaffe innan det var dags att åka hem. När vi kom hem, slog vi in paketen sen sjöng vi lite singstar med Nathalie och Melinda, Bakade pepparkakshus, sjöng lite till, öppnade paket, sen åkte han hem.

Nu sitter jag här och har jätteont i benen av nån konstig anledning.. kanske fått tillbaka inflamationen, eller så äre växtvärk:O (HAHA FET CHANS)

Nä, nu vart det mycket skrivet, Nu ska jag ta min pencillin och koppla av lite efter en toppendag :)


iloveyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0