Bahabarama

Juste, glömde skriva att jag var i falun i helgen. Innan jag åkte med mamma hem te dalarna träffade jag Jesper en snabbis efter skolan. Trevligt att träffa grabben, var ett bra tagt sen sist. sen på kvällen Var jag ut med Jossan, Niklas, Micke och Marcus. Började med o'learys sen vidare till pitchers. Kanonkväll =) Lördags var jag med Niklas och Victor, kollade på Nasses stora film osv. haha, trevlig kväll de.. Söndags åkte jag hem te uppsala igen.

Hade svenska idag, och läraren är en torr jävla kärring som han 0 humor och låter en inte prata lite. Värre än hon jag hade förra året i svenska. Trodde inte det var möjligt, men man slutar aldrig förvånas.. Åt helvete med henne iaf..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0