the day before the big day

igår hade jag samtal i skolan så mamma och syster kom till uppsala, sen åkte vi hem te falun och jag drog å hälsa på mormor innan jag gick vidare till grönan och träffa Jossan mfl.

Sen på kvällen drog vi hem till Erik där det var lite trevligt folk, med vissa undantag. Var en hyffsad kväll :)

Yeah! imorgon fyller jag åååår :D Och kvällen idag kommer spenderas tillsammans med emilie och Ida :) kommer bli så sjukt underbart kul!

Vi börjar med tzatsiki, sen förfest och slutligen så drar vi ut på krooogen :) och jag är taggad som aldrig förr!

Nu ska jag börja fixa lite med kläder osv, för om tre timmar skare vara klart så det är bäst att börja i tid :)

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0