sova?

Nej, för det kan jag inte!

Ska slå på en film och hoppas på att jag kan somna tillslut.
Får bli Magi på waverly place the movie, som jag inhandlade
igår när jag följde med Hanna som skulle hyra film.
Blev ett litet sådär impuls köp, men lätt värt pengarna.
Om man är ett fan av disney filmer dvs! (I'm such a nerd, i know)

Ibland önskar jag att man kunde stänga av vissa människor.
Eller ja, i detta tillfälle, en viss människa!
Blir mer och mer irriterad för var dag som går...
Skulle vilja slå personen, spotta på na i ansiktet
och se na ruttna och sen försvinna utom synhåll!
Önskar att jag aldrig träffat på denna hemska, äckliga,
fruktansvärt egotrippade människa,
som sakta men säkert förstör allt genom att bara vara
i närheten. Jag må vara omogen, men vissa drar verkligen
musten ur en! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!



Med det ur systemet återgår jag till mitt vanliga jag
och sätter mig och filosofierar lite innan jag slutligen
slår på film och sover..

Night








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0