sliten

typ, ganska jätte mkt!

Gårkvällen var awesome. Började som sagt med att Jag, Daniel och Jesper (inte joel som jag trodde först) gick hem till Nathalee där hon och Joel var, vi drack lite och spelade pictionary innan vi drog vidare in till stan där vi mötte upp Oscar och gick vidare till Williams. Satt där och hade trevligt, sen kom Calle och Linus.

Efter en trevlig stund där drog vi oss vidare in till stan och jag mötte upp Benjamin. Skulle dragit in på VIP men så blev det inte hehe. så drog och käkade ist, och sen drog jag hem!

Var en kanonkväll, kanske blev en eller två  öl för mkt, menmen... :D

Ikväll ska jag gå hem till Hanna och mysa och kolla på wallander! Känns som det var evigheter sen vi sågs, så det ska bli kanon mysigt :)

ska slänga på mig lite andra kläder och fixa lite,.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0