on train

Yes that's right!

Sitter på tåget nu som tar mig till underbara uppsala och sen vidare till norrtälje.

Tåget till borlänge var försenat ( eller rättare sagt helt dumma i huvet som måste stå och vänta på bussen från hofors) så mamma fick skjutsa mig dit, blev riktigt stressigt och hon gasade på som bara fan. haha. Kom till borlänge precis då tåget gick, så fick springa och stressa ännu mer. Det mest typiska är alla sega sniglar som ska gå i trappan och ta upp all plats så att man inte kommer förbi. Eller sega snigel bilar som har ägg under pidalen och inte kan gasa på lite utan ska köra i ca 40 på en 90 väg. Eller ja, nästan iaf. Alltid råkar man ut för sånt + rödljus när man är som stressigast (säger man stressigast?)

Menmen, huvudsaken är att jag hann med tåget.  OCH JAG SKA FÖRSÖKA MIG PÅ ATT SOVA EN STUND ELLER TVÅ, vilket jag vet inte kommer inträffa. :( Saad eyes and a lots of tears. Alltid när jag vill sova kan jag inte, men när jag inte vill, ja då somnar jag direkt! T Y P I S K T!

MEN; TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0