Happy Girl!

Wohooooo! Nu är jag hemma igen efter borlänge , mammas jobb och stan! Är skapligt trött fortfarande.

Iaf, tattoo. Var sjukt nervös så trodde jag skulle svimma, men sen när han väl satte igång så gjorde det inte ett dugg ont. Löjligt. Haha. Drog te mamma en stund, sen grönan en snabbis å spela nintendo och hälsa på nördarna som lanade, sen ner te stan en snabbis Och nu är jag hemma. Funderar på att vila en stund, fast nää.

Såg iaf tussilago på vägen hem, årets första vårtecken! åh, det gjorde verkligen min dag! haha. I'm such a nerd.





Dålig cam-bild, för er som inte ser vad det står:
Nathalie, i'm blessed to call you my sister





PSST, Jag har världens bästa syster!

TTYL

Kommentarer
Postat av: nathalieeee

Aj laav jooo <3 :)

2010-04-08 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0