godmorgon

har nyss vaknat och sitter och kollar på arga snickarn.

Har varit dålig att uppdatera dom senaste dagarna så kan börja med det.

I torsdags var jag ner på stan och fikade med pappa m. fam och kusinen michaela. Efter drog jag hem och gjorde mig iordning och efter många om och men så drog jag te främby och partaya.

fredag- chill hela dagen. Sen på kvällen drog jag och bowlade med Richard (: var redigt trevligt, bortsett från att jag är helt jävla värdelös på att bowla så ja, jag förlorade ganska hårt :(  Och Richard är ju så snäll och säger "du måste ju göra till dig, ingen kan vara så värdelös som du är just nu". Dum kille! men love him anyway.   Min bortförklaring är att jag inte spelat på as länge, + bakis och skadat knä! hahaha.

Ikväll ska jag hitta på nå med Ekkis och Nattis, var länge sen nu så de ska bli kul :) får se vad vi hittar på.

Nu ska jag ta och börja göra mig klar och käka..

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0