glader

Blir så glad av detta otroligt härliga väder! Blommor som blommar och gräset börjar bli grönt, helt underbart! Lite mindre underbart är pollen, så mina ögon kliar konstant. Tack och lov för annas mamma som gav mig ögondroppar. Verkligen behövligt!

Idag vare skolan, ganska chill ändå. Gjorde klart allt jag låg efter med i foto, ahw jag är så duktig! Sen tog jag och Sara hennes cykel och cyklade te heidenstam. Har inte cyklat på länge så vi höll på att ramla ett antal gånger(när jag cyklade), men det var kul!

Gick och handlade sen drog jag hem igen. Kändes som jag var lökigast i världen när jag kom hem efter cykelturen och strålande sol + skinnjacka. Not so fresch.

Kanske drar mig ut och tar en promenad om en stund, om jag orkar..

Denna vecka ska jag vara duktig, så den kommer bestå mycket av: Plugg, städ och tvätt.

6 dagar kvar nu tills jag blir 18! can't wait.


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0