äntligen fredag!

Hey!

Nu är denna vecka avklarad! och uuusch så skönt de ska bli med helg :D

Igår gjorde jag multimediaprovet som jag låg efter med, och jag fick VG! inte för att skryta, men fan vad bra jag är!! (börja inte grina sophie).  Efter skolan drog jag med Sophie hem te henne i Örbyhus, kolla på tv, spela memory , plugga och lite annat. Gick och la oss vid ca 22.30, somnade typ nästan på en gång. Fort gick de iaf, sen vaknade jag av att hon ligger och gnisslar tänder m.m, inte spec mysigt. Lät förjävligt rent ut sagt. HEHE

Idag hade vi matteprov, som gick sådär! Menmen, kunde gått värre. Nu sitter jag och gör ett desperat försök att plugga, vilket inte går spec bra.. men frammåt iaf, vilket är huvudsaken.

Ikväll blire troligtvis Bio med Sofie och Emma, vilken fiilm vet jag dock inte än så det visar sig..

Men åter till pluggandet (?) hehe-.-

TTYL

Kommentarer
Postat av: sophie

HAHAHHA. bettskenan nästa gång!

2010-04-23 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0